Online Acquisitie: van zoekopdracht tot aanvraag

Van Google tot contactformulierVele wegen leiden naar Rome en de reis start met een goede Adwords-campagne. Bezoekers navigeren in no-time naar uw website, maar verdwalen daar. De producten zijn onduidelijk of zelfs onvindbaar. En wat onderscheidt die producten of die aanbieder eigenlijk? Wat is het doel? Rome? Waarom niet Parijs?

Bezoekers lokken

Naast Google Adwords zijn er vele kanalen om bezoekers op uw website te krijgen: via organische zoekresultaten (SEO), social media, billboards, krant, tv, etc. Welke kanalen passen het best bij uw organisatie?

Bezoekers informeren

Veel websites communiceren te veel, en daardoor juist niet. Kan een bezoeker op uw website de oplossing vinden die u biedt voor zijn probleem? Welke oplossingen biedt u precies? Wordt dat wel duidelijk verwoord?

Bezoekers verleiden

Onderscheiden is overtuigen. Op welke vlakken maakt uw organisatie het verschil? Prijs, kwaliteit, ervaring? Weet u op uw website van die vlakken een punt te maken?

Bezoekers begeleiden

Oplossingen duidelijk, onderscheidend vermogen duidelijk, en dan… U moet de twijfelaar bij de hand nemen totdat hij aanschaft of aanvraagt. Stap voor stap. Van zoekopdracht tot aanvraag.


De snelste route van Adwords tot aanvraag.
Tijdens een vrijblijvende kennismaking vertel ik u graag meer.
Ik neem u bij de hand: Vul het formulier in voor een afspraak. ;-)